4051-7896-ico-wu.jpg

Klucz do twojej siły

indeks1
Tajemnica Twojej mocy

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o własną wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których działanie polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Długotrwałe lub częste głodówki czy totalne
cialis cena
wyłączenie wszelakiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej albo prawidłowej masy ciała także może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj według zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Z tej przyczyny zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – przepływ krwi. Skoro erekcja polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeśli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w każdej postaci odłóż na specjalne okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają dużo błonnika, który pozytywnie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.